Boven alles willen we dat u blij bent met uw aankoop! Als er iets niet goed uitziet of niet goed aanvoelt, stuur ons dan een e-mail op info@aoifee.nl en wij zullen het oplossen!
Vergeet niet dat ons beleid slechts 14 dagen geldig is voor ruil/terugbetalingsverzoeken voor producten die beschadigd zijn of ontbreken tijdens de verzending. Als het 14 dagen geleden is dat uw klant het product fysiek heeft ontvangen, kunnen wij u helaas geen omruiling of terugbetaling aanbieden.
Vergeet ook niet dat als u een bestelling plaatst, dit betekent dat u alle onderstaande voorwaarden accepteert:
Op dit moment bieden wij onder geen enkele omstandigheid restitutie aan, wij bieden alleen omruilingen aan. Als uw product defect is, hoeft u het originele product niet terug te sturen, maar sturen wij u kosteloos een vervangend artikel toe.
Om hygiënische redenen en vanwege het maatwerk van ons product, ruilen wij niet en geven wij geen volledige terugbetaling, tenzij er grote problemen zijn met het product dat u ontvangt. Dit is waar het artikel zich bevindt: Het verschilt aanzienlijk van de beschrijving of het voorbeeld dat u hebt gezien; Beschadigd door defecten in onze fabriek of bij de vervoerder; Niet wat u besteld heeft; Let op: in andere gevallen (niet hierboven genoemd) bieden we alleen een gedeeltelijke terugbetaling (exclusief verzendkosten).
OPMERKING:
Biedt terugbetalingen of uitwisselingen van producten gekocht tijdens de verkoop of promoties. Wij accepteren meestal geen kredieten of uitwisselingen als gevolg van fouten van de klant, bijvoorbeeld: Onjuiste maten, patronen, kleuren, enz. Het niet bekijken van het ontwerp om te zien of het goed ontworpen is (omdat al onze drukbestanden automatisch op precies dezelfde manier gegenereerd worden als onze website preview), dus controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u naar de kassa gaat om er zeker van te zijn dat uw bestelling correct is. Houd rekening met een verschil van 20% tussen de geadverteerde afbeeldingen en het werkelijke product dat u ontvangt, omdat de geadverteerde afbeeldingen soms iets kunnen afwijken van het werkelijke product als gevolg van belichting of schermweergave tijdens het fotograferen.
Als u een claim wilt indienen, stuur ons dan een e-mail op info@aoifee.nl en vul de volgende informatie in (dit is verplicht):
Bestelnummer Video / afbeelding van het defecte product Als uw claim een drukfout betreft, moet u een foto van de fout bijvoegen. Als uw eis betrekking heeft op de grootte of de plaats van de afdruk, plaats dan een meetlint, een stok of een liniaal op de betreffende afbeeldingen. Als een onderdeel van uw product ontbreekt, stuurt u ons een foto van de omslag van het pakket dat u hebt ontvangen, inclusief het verzendlabel, zodat wij het naar onze productieafdeling kunnen sturen om het probleem te onderzoeken. Volledig afleveradres Telefoonnummer van contactpersoon Ons support team zal de foto's / video's die u stuurt van het defecte product bekijken en als het product geldig is, zullen wij het product naar u terugsturen zonder extra kosten voor u. In het zeldzame geval dat het praktisch niet mogelijk is om een vervangend product op te sturen, vergoeden wij de volledige kosten van het in aanmerking komende product (inclusief verzendkosten).